İade Şartları

Satın aldığım ürünlerin garanti süresi nedir?

carmada.com.tr’de satılan tüm ürünler CARMADA garantisi altındadır, garanti şartları ürüne ve markaya bağlı olarak değişmektedir. Ayrıca ürünlerimizin teslim garantisi bulunmaktadır.

Siparişim eksik, yanlış ya da hasarlı teslim edilirse ne yapmalıyım?

Bu durumda siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız. Hemen Carmada ile telefon ya da e-posta aracılığıyla iletişime geçerek gerekli bilgiyi verdiğiniz takdirde siparişinizin telafisi en kısa zamanda gerçekleştirilecek ve bu işlem için gereken kargo masrafları carmada.com.tr tarafından karşılanacaktır.

 

Satın aldığım ürünün hatalı olduğunu düşünyorum, ne yapmalıyım?

Sipariş ettiğiniz ürün üretimden kaynaklanan bir hata ile size gönderildiyse, garanti veya sorumluluk süresi içerisinde ürününüzü, aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Bu konuda hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 530 208 26 62 - 532 525 98 50 numaralı telefonumuzu arayarak temsilcimizle görüşebilirsiniz. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde ise, info@carmada.com.tr adresine sorununuzu telefon numaranızla birlikte bildirmeniz yeterli olacaktır. Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz size gereken dönüşü en kısa sürede yapacaktır.

Satın aldığım ürünün garanti belgesi yok, ne yapmalıyım?

Satışa sunulan tüm ürünlerimizde faturanız aynı zamanda garanti belgesi yerine geçmektedir. Garanti süreci faturanız üzerindeki tarih esas alınarak başlatılacaktır.

Satın aldığım ürün bozuldu, aldığım üründen memnun kalmadım, ne yapmalıyım?

Eğer almış olduğunuz ürünün normal kullanım şartları içerisinde üretimden kaynaklanan bir hata nedeniyle bozulduğunu ya da üründen memnun kalmadığınızı düşünüyorsanız, bu yöndeki şikâyetinizi lütfen, sorununuzu ve size ulaşabileceğimiz bir telefon numarasını içeren bir e-postayı info@carmada.com.tr adresine gönderiniz veya hafta içi mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 530 208 26 62 - 532 525 98 50 numaralı telefonlarımızdan müşteri hizmetleri temsilcimize ulaşınız. Müşteri hizmetlerimiz size gereken desteği mümkün olan en kısa sürede verecektir.

Sipariş Ettiğim Ürünün İade ve Değişimini Nasıl Yapabilirim?

Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre kanunen 14 gündür. Carmada.com.tr’den satın aldığınız, bedeni uymayan ve/veya kullanmadığınız ürünü 14 gün içinde başka bir ürünle değiştirebilir veya iade edebilirsiniz.

İade ve Değişim Süreci ve İşlem Süresi

İade durumunda ödeme şeklinize göre iade yapılır ya da carmada.com.tr’de tekrar kullanılmak üzere indirim kuponu tanımlanır. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra carmada.com.tr tarafından kredi kartınıza iade işlemi 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşir. Taksitli yapılan ödemelerin iadeleri banka tarafından aynı taksit sayısında iade edilir. Havale ödemelerinde banka hesap bilgilerinizi tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. İade veya değiştirme taleplerinizi hesabınızdaki ilgili formu doldurarak sanal mağaza müşteri hizmetleri yetkilisine bildirebilirsiniz.

İade edilecek ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal faturasının, faturanın arka sayfasındaki form doldurularak gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.

Değişim yapmak istediğiniz ürün veya ürünleri faturası ile arka sayfadaki formu doldurarak göndermenizi rica ederiz. Değişimlerde ürünün tekrar satışa uygunluğu kontrol edildikten sonra değişim için istenilen ürün talebi yapılır. Talep edilen ürün 3-5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Ürünün stoklarda kalmaması durumunda ücret tarafınıza iade edilir ya da carmada.com.tr’de tekrar kullanılmak üzere indirim kuponu tanımlanır.

Yılbaşı, sevgililer günü, anneler günü gibi belirli günlere yönelik özel olarak hazırlanan ürünlerde, kampanya ve promosyon ürünlerinde de ürünün iadesi alınamamakta; müşterilerimiz bu şartları kabul ederek alışverişini gerçekleştirmektedir.

Carmada.com.tr’den aldığım ürünü ya da Carmada.com.tr'den alınarak bana gönderilen hediyeyi değiştirmem mümkün mü?

Carmada.com.tr’den alınan her ürünü faturanızla fatura tarihinizden itibaren, hediyeyi hediye değiştirme kartınızın üzerinde yazılı olan tarihten itibaren 14 gün içerisinde Carmada.com.tr'den aynı değerde ürün ile değiştirme imkânına sahipsiniz.

Carmada.com.tr’den alınan ürünlerin değişimi Carmada.com.tr aracılığı ile fatura veya hediye değişim kartı ile yapılır. Fatura veya hediye değişim kartı olmayan ürünlerin değişim işlemi yapılamaz.

Carmada.com.tr’den alınan ürünlerin iade işlemi sadece Carmada.com.tr üzerinden, ürün incelendikten ve iadeye uygunluk onayı verildikten sonra faturası ile birlikte yapılır. Faturası olmayan ürünlerin ve hediyelerin iadesi kabul edilmez.

Carmada.com.tr üzerinden yapmak istediğiniz değişimlerde ise, değişiklik isteğinizi müşteri hizmetleri temsilcimize info@carmada.com.tr adresine göndereceğiniz bir eposta ile ya da 530 208 26 62 - 532 525 98 50 numaralı telefondan bize bildirebilirsiniz. Almış olduğunuz ürünün aynısı ile 14 gün içerisinde ürünü değiştirmek istediğinizi bize bildirdiğiniz takdirde Müşteri Hizmetleri yetkililerimiz anlaşmalı kargo firmamızı size yönlendirerek ürünü ve ürünle birlikte size gönderilen tüm promosyon ürün ve belgeleri (fatura, sevk irsaliyesi, garanti belgesi vb.) sizden aldıracaktır. Ürün, beraberindeki promosyon ve belgeler bize ulaştığında yapılacak olan incelemelerin ardından müşteri temsilcimiz sizinle iletişime geçerek sizi konu hakkında yönlendirecektir.

Carmada.com.tr üzerinden alınarak hediye gönderilen ürünlerin iadesi yapılamamakta sadece değişimi yapılabilmektedir.

İade durumunda ödememi ne zaman geri alabilirim?

Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı, iade talebiniz onaylandıktan ve size bildirilir bildirilmez aynı gün içerisinde bankanıza iade edilecektir. Bu tutarın bankaya devrinden sonra hesaplarınıza yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmelere desa.com.tr herhangi bir müdahalede bulunamayacaktır. Kredi kartınıza iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması ortalama 1 ile 2 haftayı bulabilmektedir.